piątek, 28 lipca 2017

JESTEŚMY!

Po krótkiej nocy i małych problemach z samochodem dotarliśmy dziś o godz. 6:00 na lotnisko Chopina w Warszawie. Odprawa przebiegła bardzo sprawnie, po czym oczekiwaliśmy cierpliwie i w radosnej atmosferze na odlot.

Podróż samolotem była wyjątkowo sympatyczna. Linie lotnicze zafundowały nam pyszne śniadanko i dobrą muzykę w słuchawkach. I tak po czterech godzinach dotarliśmy do Tel Avivu. Po odebraniu bagaży - tylko nasze bagaże czekały już na taśmie - udaliśmy się samochodem do Jerozolimy.
Tu na miejscu wypiliśmy wstępną kawę, przeżyliśmy Eucharystię, zjedliśmy pyszną obiadokolację i ustaliśmy plan działania.

Pisząc tego posta jesteśmy jeszcze przed Nieszporami, a zza okien słychać modlitwy muzułmanów. Gwarantem tego wyjazdu - co zostało już podkreślone przez Oskara przynajmniej milion razy - jest fakt, że jesteśmy ubezpieczeni od wszystkiego. Tak załatwił Oskar. :) ;)

Zaraz idziemy się modlić i podziwiać Jerozolimę z Góry Oliwnej. Jutro kolejny wpis! Do miłego!
POZDRAWIAMY WAS WSZYSTKICH.
Módlcie się za nas!

1. To będzie cudowny czas, korzystajcie z piękna Ziemi Świętej! Pozdrowienia dla Sióstr, a szczególnie dla s. Benigny!
    Luiza

2. Podro od Ekipy #od7boleści z Rwandy :) Piękne widoki! Pozdrówcie Siostry, prosimy :)

3. Wspaniale! Dotarliście na miejsce cali i zdrowi! Co tam problemy z samochodem- już się przyzwyczailiśmy...;)
    Widzę radość i uśmiech na Waszych buziach i oby tak dalej.Piękny widok - zdjęcie nr 7- nie trzeba komentować- spełnienie oczekiwań. no a teraz- do pracy,do pracy-nie obijać się!
    Pamiętamy o wszystkich w modlitwie - możecie być o to spokojni.
    Dziki

4. Wspaniale! Cieszymy się że jesteście na miejscu-cali i zdrowi. A małe problemy z samochodem-już zdążyliśmy się przyzwyczaić...;)
    no i zdjęcie nr 7-nie trzeba komentować-spełnienie oczekiwań-pięknie wyglądacie-radośni i uśmiechnięci!
    Oczywiście pamiętamy o modlitwie-możecie czuć się bezpieczni!

5. Wspaniale! Cieszymy się że jesteście na miejscu-cali i zdrowi. A małe problemy z samochodem-już zdążyliśmy się przyzwyczaić...;)
    Oczywiście pamiętamy o modlitwie-możecie czuć się bezpieczni!